Google Ad unit

128蚊餐蛋飯

查實有冇人食先?

128元一客餐蛋飯今日掀起全城熱話,出售這個超貴價餐蛋飯的灣仔王子酒店食肆東來居,幕後老闆原來是有「少年食神」之稱的林澄光(Michael)。他晚上回應《蘋果》時,堅持128元是物有所值,又不點名批評有人將餐蛋飯「政治化」。

Michael說:「好簡單一句,一分錢一分貨,我懐用料同幾十蚊一碟係唔同。」Michael如數家珍地說出餐肉、蛋和米都各有名堂,「最貴係豉油,我懐自己秘製,你出面食唔到」。

一碟餐蛋飯招來網民猛烈批評,Michael無奈表示餐蛋飯被人「政治化」,「鱓人夾硬拉埋80後、90後鈬講,咁樣好唔公平,我係好欣賞好多90後都勤力工作」。

作家健吾早前在社交網站facebook張貼圖片,顯示有餐廳一客餐蛋飯售價高達128元,感嘆:「當餐蛋飯都過百蚊一碟,有鱓四十幾五十歲鮋人就成日想叫鱓八、九十後唔使錢同佢懐做№。唔通八、九十後進化到唔會肚餓,唔使食鮋?」

林澄光解構$128餐蛋飯有乜料?
午餐肉──金華火腿製成,非一般超市有售 <-- d="" la="" pre="">

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20130614/51481266

沒有留言: