Google Ad unit

日本旅行無限上網,最平$30/日

留意全部計劃都係無限--unlimited... 唔同的只是速度

家下日元咁平, 個個港人抱住精忠報國的心,去日本shopping"血拼"一番...

但係日本旅行, 語言不通最令人頭痛, 問路問資料都很不方便.

好彩你有PGHK, 介紹你租日本電話咭無限數據上網, GoogleMap 搵路, 上網搵食店資料/火車時間表, Whatsapp 同家人朋友聯絡, facebook打咭都話咁易, 為旅行加添樂趣,同時幫大家慳錢用係血拼上。

有興趣請連同聯絡電話+行程日子, 想用的計劃, 電郵 ibmbea@gmail.com

各計劃詳情



2 則留言:

匿名 說...

請問最平果個 plan (300 kbps) 夠快嗎? 同香港的3G差幾多? 夠睇 YouTube嗎?(諗住11/12月去日本! :) )

PGHK 說...

$30係2G 速度,要睇片要3G $70咭