Google Ad unit

"尊貴"的議員所作所為

社民連被指違法製造流會 (20:25)

議員謝偉俊稱,懷疑有社民連成員在電梯內按下所有樓層的按掣,以阻慢議員返回議會,製造流會。
立法會恢復二讀辯論財政預算案撥款條例草案,社民連和人民力量議員經常要求主席點算人數。按照規定,議會內若然未足35人,主席曾鈺成便要響鐘,在15分鐘內召集足夠議員鐘回來,否則便要流會。
謝偉俊表示,根據閉路電視片段顯示,在傳召議員鐘聲響起時,懷疑是梁國雄的助理在議員使用的電梯內按下所有樓層的掣,試圖阻慢議員返回會議廳。
梁國雄說,未悉是否他的助理所為,會了解事件,但他並無指示助理這樣做。
主席曾鈺成表示,若然事件屬實可能涉及刑事,會嚴肅處理。他又稱,如果有議員動輒要求點算法定人數,傳召期間又自行離開,企圖造成流會,又縱容助理拖慢議員返回會議廳,這是不能接受。
4月17日,立法會晚上二讀辯論財政預算案撥款條例草案,但由於法定開會人數不足,主席曾鈺成唯有宣布流會,4月24日再續會。
(即時新聞)
http://inews.mingpao.com/htm/INews/20130425/gb42025c.htm

14 則留言:

匿名 說...

香港玩lift要刑事嚴肅處理,大陸cap 水要寬鬆配合,真係充分體現一國兩制o

PGHK 說...

唔好講歪理
有人去吸毒 你走去食煙覺得好岩?

匿名 說...

所有議員都係有出人工, 點解D人唔可以坐定定開會, 係都要走左去呢?

匿名 說...

感謝哩度對我嘅歪理嘅寬鬆配合o

PGHK 說...

人在做, 天在看
要政府養你去西方國啦

匿名 說...

收咗人工但唔去開會 ,人地響鐘報串付你偷懶 , 你就話人阻慢你 , 收人工就應番工!你甘忙就唔去做

PGHK 說...

我俾十皮,要你返足一日二十四小時,其間唔準去此所 唔準行開
唔食野 唔準昏覺, 得唔得呀? 咁無齒卑賤行為只有長先先做為,但他不要付錢真jetso

匿名 說...

同話有24小時閉路電視睇住既表語一樣,白癡兼多餘

匿名 說...

咁你又真係好有道理,
唔怪之得香港嘅高層嘅囝囡丶老公都去左英國o
反而國内嘅就向東走去左美國o
佢地就真係好,有西方又有東方養o

匿名 說...

"我俾十皮,要你返足一日二十四小時,其間唔準去此所 唔準行開
唔食野 唔準昏覺, 得唔得呀? 咁無齒卑賤行為只有長先先做為,但他不要付錢真jetso"

Long Hair also need to sit at the LegCo for 24 hours in order to do the so-called "拉布". He sacrificed his time doing "拉布" to urge HK Gov starting "全民退保".

You may not like Long Hair or even his proposed "全民退保".

You cannot be so biased by keeping saying Long Hair earning $ but doing nothing. However, NEVER saying some legislators don't always show up in Legco on time.

There must be some LAZY legislators didn't show up so that "流會" happened. However, you never mention their names, why??!!

匿名 說...

全民退保跟本無可能做到,有睇過美國退休保障計畫歷史就知無可能做到

匿名 說...

而家香港是一個比大地主插晒的旗的大富翁版圖,然後就叫小市民/沒樓的人,你要跟規則玩,靠開始果 $2000。人生沿途都比你班富二代(三代準備接棒)剥削,我只會覺得長毛只會愈有市場。GDP增長與我何干,反正錢不到我口袋。班富貴的發財不立品,只會造就長毛去進這類政策!

pudding 說...

我唔知poor guy 係一人攪定好多人
我好佩服你(地)搵咁多好野
就好似著數賣廣告, 你都唔會信曬, 要分析
好似哩D 報導希望你分析下
上面D 留言真係講得好岩


題外話, 其實我覺得我心目中香港已死

匿名 說...

我就係投票支持長毛入去拉布既
睇黎民建聯乜都按讚成制係jetso眼中先係做到野啦
講到好似比班貪官呃果1億,大白象高鐵用果幾百億果d錢就唔係納稅人比咁

難怪d人話香港已死啦