Google Ad unit

「拉布」5日已消耗1275萬公帑

http://rthk.hk/rthk/news/expressnews/news.htm?expressnews&20130430&55&918763

有 議 員 指 「 拉 布 」 5 日 已 消 耗 1275 萬 公 帑

2013-04-30 HKT 10:44
立 法 會 議 員 吳 亮 星 及 王 國 興 表 示 , 拉 布 5 日 來 共 消 耗 1275 萬 元 公 帑 , 超 出 用 於 長 者 電 車 乘 車 優 惠 的 總 支 出 , 強 烈 譴 責 拉 布 議 員 。
吳 亮 星 按 2013/2014 年 度 財 政 預 算 案 立 法 會 運 作 的 預 算 開 支 計 算 , 得 出 立 法 會 秘 書 處 及 議 員 的 每 日 平 均 總 薪 酬 津 貼 為 255 萬 元 , 5 日 以 來 已 消 耗 1275 萬 元 。

王 國 興 表 示 , 拉 布 議 員 不 斷 要 求 點 人 數 是 變 相 拉 布 , 強 烈 譴 責 行 為 影 響 議 會 及 議 員 的 工 作 效 率 。 又 說 , 留 意 到 消 息 , 立 法 會 主 席 將 會 約 見 相 關 議 員 , 商 討 應 對 拉 布 方 法 。

7 則留言:

匿名 說...

班人開唔開會,佢地都係收咁多人工

人工係固定的,多出來的可能只係其他開支,無可能要成千幾萬

匿名 說...

立法會其實好忙,好多法例過時要修改,拉左布仲有咩做到

匿名 說...

人工係固定,同埋好多議員唔出席立法會同在議會裏訓覺,都係計人工。
你要指責人地之前,麻煩了解下背後的動機。
民建聯班人一早話左整人民退保,宜家事隔十幾年失左憶,唔信就自己google, 係咁

匿名 說...

哩度除了JETSO外,其他睇來都嘥時間。

匿名 說...

哩度除了JETSO <= so True,
話浪費,香港一年買凸大陸既東江水都三十幾億啦,D水中要係用都無用過即刻pump犯落海,講浪費?無諗野呀?

匿名 說...

話浪費,香港一年買凸大陸既東江水都三十幾億啦,D水中要係用都無用過即刻pump犯落海,講浪費?無諗野呀?

匿名 說...

(民建聯班人一早話左整人民退保,宜家事隔十幾年失左憶)十幾年前福利國家除左英國其他都未破產,佢地都係無睇美國退休計畫歷史,羅斯福講第二權利搞退休計畫,62歲可以攞政府退休金,不過當其時美國平均壽命得59歲,如果跟佢個計法香港要過80歲先有得攞,不過最後都頂唔住,而家佢都改左,最小要供十年先有得攞,仲要供得多攞得多