Google Ad unit

誠哥係得既!!!

咁有創意, 酒店都可以拆散黎賣, 買家可以唔使俾BSD,SSD. 又唔使幫三年, 可以隨使模貨. 炒家實歡迎, 炒鋪, 炒車位外又多個選擇
趙生又可以加分

趙國雄:拆售酒店是合法、合情、合理[11:03]
2013年2月19日
長實(0001)拆售葵涌一間酒店逾300個房間,首批65個房間已經出售,公司執行董事趙國雄表示,如果今日供員工內部認購的30間房間售罄,最快會在今日再加推,未來或會輕微加價。
趙國雄表示,在在物業分拆出售前,長實已審視過地契及入伙紙,認為項目是沒有受到不可分割買賣的條款限制。他強調,集團於1年前已計劃拆售,與政府出招抑制樓市無關,強調沒有與政府對著幹,認為拆售是合法、合情、合理。
對於地政總署正調查分拆有否牴觸地契條款,趙國雄表示支持政府的做法,並認為政府作出跟進是好事,可以令買家更安心。
 
 

2 則留言:

匿名 說...

又多一批苦主

匿名 說...

如果純粹收租, 咁都OK gei, 不過要俾勁貴酒店管理費, 個 return 就唔多好喇. 仲有, 如果第日俾人住殘佐, 要執就煩, 好似要申請...
但如果 for 自住, 就 PK 喇, 都唔知買佐D咩係自己既, 又話要自己租俾自己, 都唔知做乜...