Google Ad unit

只能嘆聲"唉"!!!

父母幫仔女上車司空見慣,但一般都是出資首期,餘額子女負擔。但一對二十四孝父母,不知是錢多得滯,抑或子女完全不濟,驚俾完首期,子女的分支家庭都供唔起,索性一炮過Full Cash買樓送給子女。

祥益陳秀春表示,屯門公屋建生村日前錄得即睇即買自由市場成交個案,區內分支家庭客獲父母全資襄助,一筆過付款171.62萬元,承接3座樂生樓低層16室,建築526方呎,實用407方呎,建築呎價3,263元,實用呎價4,217元。

假設供七成,20年還款,按息2.85厘,每月供款約6500元,如果連6500元都供唔起,只可以講父母太過溺愛,愛他隨時變害他。

2 則留言:

匿名 說...

而家D 0靚仔得8、9千一個月,更有既係七千幾,

每月6500元供款,得果2500元生活,如何過活?

匿名 說...

係 difficult, 但唔係impossible, 萬事起頭難, 但肯捱, 一定做得到! example,出街食lunch 閒閒地下$50 / $60, 但帶飯就平好多, 咁每日主要使交通費, 可以 save 好多!!