Google Ad unit

Short Put太古夠交租

想學期權又唔一定要去上堂, 訪間大把資料, 都係果句港交所最正統.
拙作:
運用股票期權賺取穩定Jetso (一)

Long call/put最易玩, 又唔會輸突又有爆炸力, 正月股升5%, options分分鍾升一倍

SP/SC最緊要有backup(尤其是SC), 咁就零風險收錢



Short Put太古 夠交租 2011年12月19日

80後的煩惱,是買不到樓,最近樓價雖然有回調現象,但業主持貨力強,加上政府額外印花稅,寧願轉租為賣,物業買賣市場成拉鋸局面。
日前世姪報喜明年結婚,但「屋仔」問題難解決,兩口子節衣縮食儲到 100萬元,近日到處睇樓,始終無法落手。兩人首選太古城,兩房 675呎平均呎價 9000元,即要 650萬元左右,三成按揭入埸費 200萬元預算非常緊絀,就算父母有力幫忙,或者做二按,立刻成為「樓奴」,如果計及日後「人仔」和「車仔」,真是無 mood。

開 85元 每股收 1.2元

問道筆者,建議不如暫時租樓住。如果喜歡太古城,不如將資金買太古 A( 019) Short Put,收期權金足夠交租。開一月 90元 Short Put,收期權金 2.3元,買 1萬股收期權金 23000元,按金需 76000元( 3800元 x 20手),預留 30萬元在戶口,其餘 70萬元放在銀行收息。
太古城租金每呎 25元, 2萬元以下可以享有一個 675呎二人世界居所。首要條件要到期權教室先上課,弄清楚甚麼是 Long& Short。
太古 A市盈率約 3.6倍,市賬率 1.8倍,全年高位 137.3元,低位 80元,如果不想太快接貨,開一月 85元 Short Put亦有 1.2元期權金。
太古業務以優質管理見勝,值得持有做股票期權產品。世姪慢慢儲夠錢才再置業未遲,只等僱主加薪升職,未夠追上通脹,必需學會投資理財方可容易達至夢想。

Fongfong

沒有留言: