Google Ad unit

投訴(2) 找出漏洞攻破 One2free賤招

投訴(2) 找出漏洞攻破 One2free賤招
2010年07月15日

全港六間電訊商之中,惟獨 one2free最蠱惑,一直以計劃內包括數據用量為藉口,堅稱無法取消 GPRS服務,但原來這僅是騙財的大話。

最近有讀者報料,只要向 one2free提供一名老人或小孩的身份證明,將之加入為電話使用者,便可取消 GPRS服務,避過收費陷阱。

自從手機可上網後,不時發生天價收費的羅生門案,故此不少人為防跌入陷阱,索性取消 GPRS服務。惟 CSL旗下的 1010及 one2free卻聲稱不可取消 GPRS,惹來用家怨聲載道,本刊今年已收到近卅宗 one2free的相關投訴。

one2free羅生門例子
鍥而不捨得出路

被 one2free收了五百多元 GPRS費的鄧小姐據理力爭,不斷向對方追討,終於得到取消 GPRS的方法。「我打去搵經理,講明如果有用過,一定會交費,但無用過,佢哋減幾多錢都唔接受。傾咗好耐佢先肯講,喺計劃內加個老人或小童的使用者,就可以申請取消 GPRS。」
她遂帶同一名家中長者的身份證副本到 one2free門市,交職員填妥表格後,等了兩天手機便不再有 GPRS服務。
求證 成功取消

原來, one2free用戶只要提供六十歲以上人士的身份證、或十二歲以下人士的出世紙副本,到門市要求將該人士加入計劃中,再簽署一份「更改服務及客戶資料表格」,數天後便可取消 GPRS。
為證實方法是否可行,記者帶同另一事主陳小姐到 one2free門市測試,陳小姐準備其五歲姨甥女的出世紙副本,要求將姨甥女加入為使用者之一,三天後便成功終止 GPRS服務。
專家話 講大話訛騙

律師梁永鏗指出, one2free明明可替客戶取消 GPRS,卻隱瞞實情的做法大有問題,「客戶要求取消,電訊商卻話無辦法,就係專登講大話。」

4 則留言:

匿名 說...

123正PK....無D商業道德

匿名 說...

我用 one2free 3G 感覺是上當了, 除了最初2個月OK外, 就開始越越慢, 又頻斷線, 而且越加

嚴重, 打電話去永遠只係話會CHECK, 問幾時CHECK到就話一個月, 問會否回覆就話會, 但事實

係唔會的, 再打去問就話巳經用SMS回覆了, 但又其實冇的, 唔好彩的話甚至話你冇落過ORDER.

加上那個"公平使用條約"事件, 我也是受害者, 當時投訴有位客戶關注組的陳小姐真的有回覆

過我之外, 兩年以來我一直投訴一直冇人理, 線照斷(冇得用只有去政府WIFI), 上網照慢(好多

時正常服務下都慢過用圖書館WIFI), 但錢照收. 之前係到4G用量就CUT到16K, 共實16K都冇,連

GMAIL都上唔到,現在就提早到更少用量就開始CUT頻宽, 只係冇CUT到以前咁慢, 到呢一刻都係

咁.

今天 (May 19, 2011 5:00pm), 好不容易叫捱過了兩年的合約期, 當然係走夾唔抖, 到門市辦

理合約終止手續, 員工們叫我用店的電話辦理, 但電話另一端的姓李的職員(Employee

ID:42000)依例問我身份證, 名字, 3G手指電話號碼 等資料後, 但講完又講竟然說不明白我要

取消什麽服務.

我正奇怪為什麽one2free員工竟不能在自己電腦前看到自己公司為客戶供什麽服務, 跟住佢又

再問我手機電話號, 我以為他要用我登記的的手機電話號碼找資料, 於是也只好提供.

跟住更奇的是他說我的服務是"電訊數碼"提供的, 叫我去那邊取消. 我又一再說明的想取消的

是"one2free 3G 上網服務", 他又再問"是不是手指?"我說"手指是跟合約送的, 我想取消的是

3G服務!" 他的回應是"我不明白你想取消什麽服務!"

這位員工要不就是 "機智過人" 要不就是one2free "訓練有素", 真教人偑服!!!

我把電話轉交給店裏員工, 他說兩句就把電話掛了, 然後跟我說"你要說是取消'手指'人家才懂

的", 叫我再打電話去.....

我也更奇怪這店面員工巳經在電話與call center 員工溝通好了, 幹嗎不是把電話還我? 讓我

繼續辦理手續, 而是掛線了事.

於是我又打電話去重新要求取消, 然後再打電話去確認取消, 但只有口頭的說"你的合約巳經取

消了", 再問多的....係冇文件會寄出, 也沒有取消編號, 這種冇承擔的取消流程會否弔伸問題

? 到時月結單照出, 數照追你交, 逼你簽多兩年, 當你冇打過電話, 等你口同等鼻講?

到了 May 23, 2011 11:15am 再致電客戶熱線, 另一位姓方的聽電話, 我話想聯絡"客戶關注組

", 佢又話要經佢轉介.....咁我就留個電話number叫佢call返我, 佢又話:"你個電話係"電訊數

碼", 你要打電話去佢處做"remark", 我又問點解我揾one2free要打電話去"電訊數碼"?佢又冇

野講. 重問我幾時覆你? 我就話今日可以覆到我啩? 佢就話試吓. 而家巳經兩日了, 相信大家

都知又係冇結果啦!

one2free 的經營手法真的沒話說!

匿名 說...

(Wrong typing in last email, pls ignore)

我用 one2free 3G 感覺是上當了, 除了最初2個月OK外, 就開始越越慢, 又頻斷線, 而且越加嚴重, 打電話去永遠只係話會CHECK, 問幾時CHECK到就話一個月, 問會否回覆就話會, 但事實係唔會的, 再打去問就話巳經用SMS回覆了, 但又其實冇的, 唔好彩的話甚至話你冇落過ORDER.

加上那個"公平使用條約"事件, 我也是受害者, 當時投訴有位客戶關注組的陳小姐真的有回覆過我之外, 兩年以來我一直投訴一直冇人理, 線照斷(冇得用只有去政府WIFI), 上網照慢(好多時正常服務下都慢過用圖書館WIFI), 但錢照收. 之前係到4G用量就CUT到16K, 共實16K都冇,連GMAIL都上唔到,現在就提早到更少用量就開始CUT頻宽, 只係冇CUT到以前咁慢, 到呢一刻都係咁.

今天 (March 19, 2011 5:00pm), 好不容易叫捱過了兩年的合約期, 當然係走夾唔抖, 到門市辦理合約終止手續, 員工們叫我用店的電話辦理, 但電話另一端的姓李的職員(Employee ID:42000)依例問我身份證, 名字, 3G手指電話號碼 等資料後, 但講完又講竟然說不明白我要取消什麽服務.

我正奇怪為什麽one2free員工竟不能在自己電腦前看到自己公司為客戶供什麽服務, 跟住佢又再問我手機電話號, 我以為他要用我登記的的手機電話號碼找資料, 於是也只好提供.

跟住更奇的是他說我的服務是"電訊數碼"提供的, 叫我去那邊取消. 我又一再說明的想取消的

是"one2free 3G 上網服務", 他又再問"是不是手指?"我說"手指是跟合約送的, 我想取消的是3G服務!" 他的回應是"我不明白你想取消什麽服務!"

這位員工要不就是 "機智過人" 要不就是one2free "訓練有素", 真教人偑服!!!

我把電話轉交給店裏員工, 他細細聲說兩句就把電話掛了, 然後跟我說"你要說是取消'手指'人家才懂的", 叫我再打電話去.....

我也更奇怪這店面員工巳經在電話與call center 員工溝通好了, 幹嗎不是把電話還我? 讓我繼續辦理手續, 而是掛線了事.

於是我又打電話去重新要求取消, 然後再打電話去確認取消, 但只有口頭的說"你的合約巳經取消了", 再問多的....係冇文件會寄出, 也沒有取消編號, 這種冇承擔的取消流程會否弔伸問題? 到時月結單照出, 數照追你交, 逼你簽多兩年, 當你冇打過電話, 等你口同等鼻講?

到了 March 22, 2011 11:15am 再致電客戶熱線, 另一位姓方的聽電話, 我話想聯絡"客戶關注組", 佢又話要經佢轉介.....咁我就留個電話number叫佢call返我, 佢又話:"你個電話係"電訊數碼"的, 你要打電話去佢處做"remark", 我又問點解我揾one2free要打電話去"電訊數碼"?佢又冇野講. 重問我幾時覆你? 我就話今日可以覆到我啩? 佢就話試吓. 而家巳經兩日了, 相信大家都知又係冇結果啦!

one2free 的經營手法真的沒話說!

匿名 說...

我用電訊數碼,一次過交半年費用,4月初合約滿,但我1月已决定唔用服务同唔要電話號碼,甘咪早d去問門市個職員駛唔駛停機,她話要停,仲話我太早,我話唔用囉提早停,她跟住話提早一個月就可以,叫我3月初先停。到3月我又去停機,個職員話得啦,無欠唔用唔要number就停啦,她無畀任何野我,我仲問她要唔要簽文件,她再重覆唔用停機得啦,話唔駛簽野,我咪走兩。點知到5月電訊數碼係甘追數,我梗唔理她,又check這check那,唔用都煩