Google Ad unit

St. Paul 中一入學報名最後二天


雖然佢係私校, 但有學費資助計劃, 30%學生仲可以全數學費減免。入到呢間學校會令你一生改變


from wikipedia

聖保羅書院(St. Paul's College)是基督教香港聖公會創辦的一間學校,為香港補助學校議會22所補助學校之一。聖保羅書院成立於1849年,是香港歷史最悠久的學府,設有小學部和中學部,小學部只收男生,至中六、中七才有女生入讀。地址位於香港島西半山般咸道69號。聖保羅書院是世界第一所華人英語學校。據正式記載,該校於1851年奠基;但文獻顯示,早於1841年,英國聖公會派遣史丹頓牧師來港,他在英國籌集款項,並於1849年創立聖保羅書院。起始之時,該校只有一位導師及九位學生。至2007年2月,這間全日制學校有1,163名學生就讀。[1] 現任校長為甘納德博士。

St. Pauls secondary school 都接受中一入學申請




3 則留言:

匿名 說...

website 係 http://www.spc.edu.hk/ 至真.

匿名 說...

請問樓主何以見得入到呢間學校會令你一生改變?莫非樓主係SPC old boys? 雖然我是SPC舊生,但我又吾覺得入讀呢間學校會影響我的一生喎.....

PGHK 說...

我都唔係 spc old boys, 純粹個人感想