Google Ad unit

推介一個新聞組 news.iplus.hk

可能大家有玩newsgroup 貪佢唔使註冊,出文方便又唔記名,資訊又多。e.g. 例如出名的3home finance 市旺個陣一日有成幾萬post。鍾意吹水網友一定like.

介紹另一個newsgroup 俾大家 news.iplus.hk,可能大家都味聽過,但全港最hit 既blogger http://mrmarketofhk.blogspot.com/ "市場先生" 大家一定聽過,先生係 iplus.Value-Investment 的版主,如果投資上有乜問題,可以隨時係VI group 留言俾佢,有sense 問題佢一定會親自解答,VI group仲有其他名blogger會經常出現例如"會計仔" , "熱帶低氣壓",netbug等等
另一個版係iplus.finance 版主係 "AK" 佢份人好風趣又隨和,每個港股交易日佢都會不定時出o的stock quote summary,唔想成日check stock可以留意佢個group 。開group 都可以云AK
仲有iplus.ijetso 大家一定要記住多o的黎呢個版,因為係小弟做版主,一有jetso 我就會post出黎. 或者你有jetso 分享都可以出post.. 無任歡迎吹水分享jetso 。post 係server 最少keep四個月,因為大把位。

沒有留言: