Google Ad unit

Poor Guy都有份,政府送你一萬文

做香港人其實好幸福,冇消費稅,食野又平,政府對市民都照顧周到,例如為佐鼓勵進修每名18-65的成年人都有80%或上限10,000港元(以數額較小者為準)。

只要見到呢個標誌既課程,完成課程(出席率八成以上) + 通過課程考試,就可以申請基金,如果第一次申請要填少少野,類似開戶咁,完成課程後寄反o的証明俾CEF ,一兩個月後就可以收反錢,第一次claim 完後要幾年內用曬畢錢,唔係就write off。

Poor Guy 唔鼓勵大家亂報course,由其係一o的投資課程,佢地好取巧地話個課程只需幾千文,其實係扣埋你個一萬文,即係萬幾文先完成一個唔知乜野的課程 (投資使鬼學mei,散戶只要心理質素好,唔貪心,有贏冇輸),又或者一o的報course 送禮品既學校(CEF 已經禁止呢樣野)。雖然唔可以送禮,但係我報果間可以look 卡,仲可以分單... ,最岩多卡羅jetso 人士。

要報就去穩陣o的既學校報course 例如大學開辦courses. 而家個別taught degree courses 都可以claim CEF。又或者讀下o的語言course 、興趣班,總之對自己有幫助的course. 呢一萬文其實好好使。雖然申請係冇限期,但係CEF 得幾十億,做完唔知仲有冇,如果有好course 盡快claim 佢吧。

詳情: http://www.sfaa.gov.hk/cef/cnintro.htm

沒有留言: