Google Ad unit

申請信用卡羅jetso 新方向

除佐係road show或者用print form申請卡有禮物/coupon/回贈送外,如果一o的卡冇做roadshow的,大家可以試下直接交form去銀行,係某o的分行交齊文件+申請form就有超市coupon 送。

而家知道星展、上商有o的分行有超市coupon 送,所以交form 去分行前,你可以打電話去個果間分行問下申請卡交齊文件有冇coupon 送??

最近好hit的交銀gogogoal卡,有網友交print form 去分行時職員直頭叫佢填過張彩色申請表,$20文大快活coupon 照俾仲有小禮物送。

星展分行:http://www.dbs.com.hk/en/branch/

上商分行:http://www.shacombank.com.hk/scb/b5_contact_hkbranch.html

更新 fubon 分行交form 都有100 coupon 送

12 則留言:

Unknown 說...

富邦分行交表都有$100超市禮卷 ^^

wingaman 說...

係呀!!
我交左form先見到!網上form得10000分,即$50.但用分行表就多50!激氣!!

PGHK 說...

富邦 road show 報告, 係大埔昌運
有四張 UA 飛送

from lion

Unknown 說...

剛剛十二月二十多號申請了交銀 30% 回贈咭 ($1000 簽帳 75000積分), 怎知剛看到新推廣白金卡, 有 95000積分(連附屬及$3000簽帳), 頭1000名還有 Creturri 18xx 筆送, 我想要支筆呀...鳴鳴....
尚未申請的朋友可考慮

PGHK 說...

hi edward,

交行你果張gogoal 卡回報高好多(in %)....

頭1000名還有 Creturri 18xx 筆送
都唔知有冇的......佢講曬ga..

ur choice is right

Unknown 說...

本來小弟一向用開的網上繳費信用卡為十多年的HSBC (1% 回贈) 但自今年開始只得0.4% 小弟甚為不滿, 意欲使用另一銀行做網上繳費之用, 不知各位朋友有什麼好選擇? 謝謝!

PGHK 說...

hi edward,
你check 下fubon 白金卡ebanking count 唔count billing payment..
if count = 1% rebate
http://www.fubonbank.com.hk/web/html/cc_ccfbcard01_c.html

http://www.shacombank.com.hk/scb/b5_personalcard_card.html
白金卡就0.5% rebate.

click-a-count 就0.6%

Unknown 說...

謝謝, 已問過, 一定要開有富邦戶口才能使用邀費服務

Unknown 說...

沒有 clinic-a-count 卡, 已有 Manhattan 卡能否申請, 是否又是要開多一儲蓄戶口才能使用?

KYY 說...

pghk, 看完你之前的文, 我 apply 了張 Enjoy card. 果然好快(兩星期內)已拿到, 同個 credit limit 好高. 另外, 個銀行職員 sell 我開個 Preferred Banking account. 佢話不用 maintain 一個 minimum, 只要做一個存款 plan, 每月 1500蚊, 存5年, 十年後可取回 11萬. 我無即時開, 返到屋企, 先知是個 insurance plan. 11萬中, 只有9萬2 是 guaranteed, 另外1萬8 是估計回報. 我恒生無 account, 找數比較煩, 所以想開個戶口, 但保險 plan 真係有D 怕怕, 或者遲D 開個普通 account 先. Thanks again for all the useful information you shared with us in your blog. ^___^

PGHK 說...

荃灣娛樂廣場 - 富邦信用卡roadshow

可以拎到 電子爐 或 血壓計 或 吸塵機 或 wellcome $140 coupon
仲有其他禮品
(電子產品仲要有保養的)

**最後今日**

有2點要留意

1.交完form後,不要取消申請,因佢地會收返你charge...around $200-$300

2.收到卡後,一定要確認,若唔做,佢地會收返你charge

PGHK 說...

東涌富東都有富邦 road show wor..
交form都有140 coupon