Google Ad unit

網友十三嫂轉用icbc出糧的經歷

"我在 11 月尾時去開了戶 , 剛剛仲轉埋去佢地度出糧但點知佢而家話唔批我信用咭咁同屈機有咩分別呀? #!(#!)$@%(@)!@#(!_#!#!咁o個 3.3% 點算?
講真 , 我收入又穩定 , 白金咭都數張啦又冇欠咭數 , 申請張張咭都批而家佢竟然一個唔該寄封信黎話唔批我我覺得好似俾人玩咁都唔知係咪佢地諗左 d 屎橋出黎屈 d 客機唉... 各位大大你地有咩對策呀? "

不過佢之前cut 佐icbc 信用卡,而家再申請過,唔知係味有關係,銀行一向小氣,而家咁時世
而家cut 卡都要諗清楚 隨時cut 完"過完冷河"都申請唔反

沒有留言: