Google Ad unit

Click-A-Count 第一季最後召集 儲分迎新小技巧

31/12將會係click仔第一季結束. 如果未申請而又擔心禁短時間儲唔夠分既話, 咁你就準備好文件落分行申請啦快d. 因為當你交完申請表, 就可以即場開立倒click saving account. 只要你將呢個saving account加入到你既渣打ebanking, 就可以10分鐘完成拎佢15積分開心賺$100呢個動作勒!

好多朋友都會用互相過戶黎達到儲夠分呢個效果, 但如果你個為人冇乜朋友既話, 安坐家中靠自己都可以攪得掂, 又唔洗驚朋友唔過番錢比你.不過當你去分行開戶時, 除左basic開戶既錢就要再入定至少$40入去先.方法就係只需搵晒你屋企既任何賬單出黎做bill payment, even張bill冇欠債都好.因為你每張bill只要找$1蚊雞就ok. total 8張就夠15分了(8x2分=16分)

如是者到下一季1-3月又可以慢慢重新開始儲另外果15分勒. 呢刻就唔洗再搵8張bill lu, 因為click仔只要唔響同一個月找同一個billing account就ok. 即係第一個月找ABC單, 第二個月再找番ABC單係ok既, 第三個月又係咁找AB單咁一季又夠分lu.不過提提大家要用saving做呢個動作唔好用錯click titanium呀, 冇分嫁!! 推廣全程5季, 你每季找8張1蚊既bill咪$40蚊囉. 幾張bill都冇? 搵姨媽姑姐當係豪1蚊比佢地拎個account#用啦.

仲有一個關於拎迎新既小技巧, 佢需要你 a)click titanium簽賬 + b)click saving網上交易 致使a+b滿$2000而最少ab各做一次.咁即係話去look 1蚊卡先. 而網上交易, 佢係接受找其他銀行信用卡, 所以不防先找d其他銀行信用卡既賬單先(銀聯 e.g.中銀, 東亞). 因為係用saving找既原故, 所以冇charge(卡找卡就有charge喇). 而公用事務等等既bill可以留番比其他卡做啦有分儲or cash rebate rate高既卡找好似富邦呢d.
p.s. 超級remind大家唔好用錯click titanium找其他銀行信用卡呀. 有charge嫁!!

其實有關Click-A-Count都報導過幾篇文, 有興趣可以search番"Click-A-Count"黎睇~

沒有留言: