Google Ad unit

電話登記 "拒收訊息登記"冊

如果成日收o的預錄傳銷/短訊/傳真電話,可以將自己的電話號碼加入"拒收訊息登記"冊

登記後預先預錄
傳銷/短訊/傳真電話,再打黎就犯法,不過真人cold call 都係冇法阻止~_~....

登記請打: #1835000

由 2008 年 3 月 26 日 開 始 ,

  • 以 上 三 個 登 記 冊 的 電 話 號 碼 統 一 為 1835000 ;
  • 如 欲 取 消 已 登 記 的 號 碼 或 查 詢 有 關 號 碼 是 否 已 登 記 , 你 可 於 登 記 翌 日 或 以 後 致 電 1835000 。
https://www.dnc.gov.hk/zh/pub_general/rd/pub_faq_tc.html

回應wingaman, yes, 佢地打黎,你可以叫佢地唔好再打黎,如果再打黎就犯法... 好多時o的朋友就咁話唔需要,咁佢地一有新promotion 就會打黎....
我試過俾和記環電成日打黎sales idd,, 講好多次叫佢地唔好打,, 都仲要打... 仲要係反工,夜晚時間,如果我send email 去李+x 基金投訴... 之後有個經理打黎話幫我刪除記錄,之後先冇再收到。

2 則留言:

wingaman 說...

其實,對於真人致電cold call,你亦可提出拒絕直銷要求。

如你已對某機構提出拒絕直銷(opt out),而該機構仍然以任何形式使用你既資料進行直銷,你可向個人資料私隱專員投訴。

只不過,無一個方法可一次過杜絕所有機構來電,你要逐個機構提出呢個要求。

PGHK 說...

tel: 37939585
信用集團有限公司
隨機cold call