Google Ad unit

港元存款證,銀行存款戰?

今年港股風高浪急,買股輸五成以上的周街都係,有10%回報已經叫好好。尋晚聯儲局又議息,一如所料維持利率不變,仲預期唔會咁快加息住。唔敢投資,資金冇出路,錢放係銀行做活期得個0.01%息,大家可以點做?
呢排恆生同中銀都推出存款證:

恒生推出二年期港元存款證(不包在存保計劃), 最低認購額十萬蚊(須新資金), 八月八日中午12時止. 半年派一次息 : 第一次派息2.7%, 第二次派息2.9%, 第三次派息3.1%, 第四次派息3.3%。以十萬銀計兩年總收入: HKD12000文

中銀就有奧運三級跳港元半年定期存款(包在存保計劃), 最低認購額十萬蚊(新舊資金都得), 八月三十日止 :第一個月派息1.5%, 第二+第三個月派息2%, 第四+第五+第六個月派息2.6%。

如果有閒錢,又唔想冒風險,兩個plan 都可以做。

https://www.aigcard.com/chi/9download/4TD.pdf (AIG高息定期, 但要1 MILL)

2 則留言:

xhost 說...

Any reference link for Hang Sang saving plan. Thanks.

PGHK 說...

i find no from hangseng web site.

better ask in branch.