Google Ad unit

暑期工 - 兼職電腦節推廣員及場務助理

兼職電腦節推廣員及場務助理



Email收到的, 現在fw出黎....招請兼職電腦節推廣員, 場務助理, 訪問員, 神秘顧客等.... 詳情如下:

職責: (推廣員) 在展覽會中推廣電腦及數碼產品等; (場務助理) 負責一般場務工作
地點: 灣仔會議展覽中心
日期: 2008年8月22日至2008年8月25日
時間: 約 8 至 10 小時
薪金: 時薪: $30 至 $60 (申請推廣員職位者另加佣金)

以上部份職位乃長期兼職之職位, 工作表現良好者, 本公司會安排聘用長期兼職員工(可選擇上班日子及時間)

MPEG (HK) Limited20/F, Mongkok Commercial Centre, 16 Argyle Street, Mongkok, Hong Kong.
Website: http://mpeghklimited-14436.rs-tr.com/IYkerwVoLn/t.aspx/subid/7013388/camid/14436/www.mpeghk.com ; http://www.mystery-shopper.com.hk/

希望以上資料對各位搵緊工又或者剛放左榜既朋友有幫助啦 ^^! good luck!
搵到1蚊得1蚊啦!

p.s. 我只係fw咋, 我沒有佣金收的, 我們不會付上任何責任, 有咩問題請與有關機構 / 公司聯絡 ^^
p.s. 如其實各位想有job vacancy, 亦都可以同我地聯絡的, 謝謝! 幫到其他失業中的朋友都好呢!

沒有留言: