Google Ad unit

HSBC請大家每星期都食一SET美心TEA (till 31/8)

繼3-6月後, HSBC又請大家食TEA, 係某些分行 (通常大的分行, 中上環有: 中保大廈, Ex Square, 皇后大道中等), 內有一些著住白色風褸的”自助銀行客戶服務大使”, 只要係每1日做過一單以下自助銀行服務 (記住拎receipt同每日count 1次):

1. 存鈔機入錢
2. 入票機入票
3. 轉賬到第三者

每次自助銀行服務後可以有汽水一杯, 或者索性儲4個印仔…
而4個印仔=1個美心tea.

只要每日做1次以上的自助銀行服務, 再拎住receipt, 服務大使就會”吸”一個印仔 (每日最多吸1個印仔)….即係最快4日有一個美心TEA了!

HSBC請大家食TEA, 仲唔快快行動? promotion到八月尾咋!

p.s. 佢話要用ATM轉賬到第三者, 但我轉比自己的信用卡戶口佢都count….可以一試.

補充: 匯豐EMAIL左有得REGISTER的分行的區份和地址比我了, 請去呢度或以下的網址 DL啦, 佢的原裝版本係英文的, 所以要比小小心機去近您們的分行! 齊齊食TEA啊!

http://www.xun6.com/file/F6447F681/



1 則留言:

Ed 說...

有無邊間分行既 list 呀 ?