Google Ad unit

下 午 茶 嘆 足 4 個 鐘


天 時 暑 熱 , 實 在 不 想 走 到 街 上 追 逐 熱 浪 , 我 寧 願 躲 在 家 中 嘆 冷 氣 。 但 星 期 六 日 悶 悶 , 想 去 街 Shopping 又 怕 多 人 , 不 如 悠 閒 地 嘆 個 下 午 茶 啦 ! 要 我 迫 大 排 檔 茶 餐 廳 ? No Way ! 梗 係 出 入 酒 店 先 至 夠 High Class 。 香 港 萬 怡 酒 店 的 MoMo Cafe 由 明 天 起 推 出 周 末 下 午 茶 自 助 餐 , 可 以 由 下 午 1 時 食 到 5 時 , 食 足 4 個 鐘 , 連 午 餐 都 慳 了 ! 別 以 為 下 午 茶 只 得 小 食 , 有 新 鮮 即 製 日 式 火 鍋 、 天 婦 羅 、 法 式 薄 餅 及 意 大 利 三 文 治 , 更 有 木 熏 意 大 利 薄 餅 、 雞 翼 、 迷 你 熱 狗 、 中 式 點 心 及 粥 等 。 還 有 無 限 量 添 飲 鮮 果 滑 冰 , 鬆 餅 、 果 撻 及 朱 古 力 噴 泉 等 甜 品 供 應 , 包 你 食 到 飽 飽 !


收 費 : 成 人 $128 、 小 童 $88時 間 : 星 期 六 、 日 及 公 眾 假 期 1:00pm-5:00pm地 址 : 香 港 干 諾 道 西 167 號 香 港 萬 怡 酒 店 2 樓 查 詢 : 3717 8989 ( MoMo Cafe )

沒有留言: